Recomandare: Caruciorul Greentom Classic Upp (review)

Recomandare: Caruciorul Greentom Classic Upp (review)

Avem noroc cu un copil caruia ii place mult sa fie plimbat in carucior, inca de foarte mic. Poate este si o chestiune de cum l-am obisnuit, dar cu siguranta este vorba si de faptul ca am avut mereu grija sa alegem carucioare care sa-i asigure confort maxim, in fiecare etapa de dezvoltare. Pentru ca da, am trecut prin mai multe variante pana am ajuns la caruciorul Greentom, despre care vreau sa vorbesc astazi.

Treaba este ca am calatorit destul de mult in acesti aproape doi ani ai lui si caruciorul m-a ajutat enorm. Am avut si sistem de purtare, dar noua nu ni s-a potrivit decat in anumite circumstante. Altfel, pentru plimbari lungi prin natura sau pe strazi (mai ales pana a mers bine in picioare) caruciorul a fost baza. Nu doarme niciodata in el, indiferent cat este de obosit, pentru ca e foarte curios sa vada tot ce se intampla in jurul lui.

Dupa ce am depasit etapa de landou, am tot cautat o varianta sport, care sa fie perfecta pentru el si pentru noi. Si am avut in vedere cateva considerente clare:

(1) confortul copilului, cum se asaza in carucior. Am preferat sa mergem sa-l vedem si sa-l probam, pentru ca fiecare copil este diferit si are nevoi diferite. Al nostru, de exemplu, tine mult la bara de protectie din fata, ca ii place sa se agate de ea, sa vada mai bine in jur.

(2) sa aiba materiale de calitate, astfel incat copilul sa nu transpire excesiv, sa nu i se irite pielea etc. Si nici sa se rupa dupa primele 10 plimbari.

(3) sa fie usor. Inglesina (varianta folosita de noi anterior) avea 12 kg, ma rupea de fiecare data cand trebuia sa-l car, sa-l bag in portbagaj si sa-l scot.

(4) sa fie simplu de manevrat. Este esential, avand in vedere ce borduri gasesti in Bucuresti. Sau cu ce detexteritate trebuie sa eviti gropile si gunoaiele si masinile parcate pe trotuare. Am mai scris eu despre asta in trecut, spoiler alert: nu s-a schimbat nimic.

(5) sa fie compact. Usor de strecurat in portbagaj, impreuna cu alte bagaje. Usor de luat pe avion.

(6) sa-i asigure protectie buna si atunci cand vremea nu e deloc favorabila. Ca avem si un GB Qbit+ All City, care este genial vara, super aerisit, super usor, dar pe ploaie sau frig te cam lasa la greu.

Asadar, cu toate aceste criterii in minte, am inceput research-ul temeinic. Si eu m-am indragostit, pur si simplu, de Greentom, care intruneste cu succes toate criteriile de mai sus. Plus ca este, asa cum se lauda ei, the greenest stroller on planet earth. De ce? Pentru ca este confectionat integral din materiale reciclate, de foarte buna calitate. Cadrul este facut din polipropilena reciclata, o fibra elastica, extrem de rezistenta. Iar materialele textile sunt fabricate din PET reciclat, fiind folosite 74 de sticle provenite de la produse non-alcoolice. Da, am fost sceptica cand am citit asta prima data, dar pe cuvant ca textilele sunt de calitate si foarte rezistente.

Noi avem caruciorul Greentom Classic Upp, cu cadrul negru si textilele gri inchis. Ca am zis ca rezista mai bine la ”tavaleala”. Am fost plecati cu el prin oras, dar si la munte, si chiar in vacanta de iarna de la Strasbourg. Deci am avut vreme sa-l testam in mai multe conditii.

Si are misto urmatoarele chestii:

  • e foarte confortabil pentru copil; totusi, daca vreti o pozitie buna de somn in carucior, poate nu e cea mai buna optiune, ca nu se lasa sezutul complet, la orizontala; la noi nu este cazul, asa cum spuneam, Tudor nu doarme niciodata la plimbare.
  • este foarte usor, are doar 7 kg, deci reusesc sa ma descurc foarte ok cu el;
  • se manevreaza simplu de tot, chiar si cu o mana, si trece cu brio peste borduri, fara prea mult efort din partea mea;
  • se strange sub forma de carte, din maxim doua miscari; nu e nimic complicat aici, nu trebuie sa sincronizezi 3 butoane si sa faci 2 piruete ca sa reusesti treaba asta. Practic, se transforma intr-un patrat, foarte simplu de carat, chiar si in avion. Sigur, dezavantajul este ca trebuie sa dai bara de protectie jos, ca sa fie si mai compact, cu o forma regulata, sa-l poti ambala frumos.
  • am luat suplimentar pentru el o protectie de ploaie, care si-a dovedit utilitatea; cand am fost in Strasbourg a plouat destul de mult, marunt asa, si ne-am putut plimba cu Tudor fara nicio grija. Nu s-a udat, n-a patruns vantul inauntru, dar nici n-a ramas fara aer. Parea destul de fericit acolo, protejat de intemperii.
  • textilul se curata foarte usor, tapiteria este detasabila.
  • capotina este foarte generoasa, se deschide in 3 trepte, tine si de vant si de soare foarte bine. Descrierea oficiala spune chiar ca materialele asigura protectie UPF 50+.
  • la inceput, am avut emotii cu rotile, nu mi s-a parut mare branza de capul lor. Dar au facut niste zeci de kilometri deja, nu s-au tocit inca si pare sa absoarba din impact.

Ce nu e prea cool:

  • varianta pe care noi o avem nu este reversibila, copilul sta doar cu fata spre lume, nu si spre parinte; pentru noi nu este nicio problema, dar e bine de stiut treaba asta. Am vazut ca exista, insa, si modele de Greentom reversibile.
  • spatiul de depozitare de sub carucior este foarte mic. Pe mine nu ma deranjeaza cu nimic, ca nu tin acolo decat o minge, o sticluta cu apa si un pachet de servetele. Am vazut ca pe site-ul oficial exista spre comercializare si o geanta suplimentara, care poate fi atasata in spate, nu stiu daca se gaseste si la noi.
  • n-are suport de pahar/sticla, n-am vazut sa existe pentru el si nici nu stiu unde ai putea sa-l pui, sincer; recunosc, am simtit nevoia de cateva ori sa aiba, mai ales cand ma mai opream sa-mi iau si eu o cafea to go si mi-era greu sa ma coordonez cu toate, fara sa las paharul din mana. Altfel, sticla de apa o tin intre faldurile capotinei, ca sa fie la indemana.
  • sistemul de franare este pe o roata si ma enerveaza putin, ca se ridica cam greu. Am tendinta sa-l ridic cu varful pantofului, asa ca mi-am stricat niste perechi din cauza asta. :))
  • bara de protectie s-a zgariat destul de rau deja (il avem de vreo 9 luni), dar nici Tudor nu-i da pace deloc.

Una peste alta, eu l-as recomanda cu drag mai departe, pentru noi s-a dovedit ce trebuie. Poate fi gasit pe emagNichiduta si la Bebe Tei, din cate am vazut. Iar, ca bonus, cand nu-l mai folosesti, poti dezasambla componentele si-l poti recicla. Cat de tare e asta, totusi?

Las mai jos si cateva fotografii cu caruciorul Greentom, in diverse ipostaze.

Recomandare: căruciorul Greentom, Classic Upp. (review)

Avem noroc cu un copil caruia ii place mult sa fie plimbat in carucior, inca de foarte mic. Poate este si o chestiune de cum l-am obisnuit, dar cu siguranta este vorba si de faptul ca am avut mereu grija sa alegem carucioare care sa-i asigure confort maxim, in fiecare etapa de dezvoltare. Pentru ca da, am trecut prin mai multe variante pana am ajuns la caruciorul Greentom, despre care vreau sa vorbesc astazi.

Treaba este ca am calatorit destul de mult in acesti aproape doi ani ai lui si caruciorul m-a ajutat enorm. Am avut si sistem de purtare, dar noua nu ni s-a potrivit decat in anumite circumstante. Altfel, pentru plimbari lungi prin natura sau pe strazi (mai ales pana a mers bine in picioare) caruciorul a fost baza. Nu doarme niciodata in el, indiferent cat este de obosit, pentru ca e foarte curios sa vada tot ce se intampla in jurul lui.

Dupa ce am depasit etapa de landou, am tot cautat o varianta sport, care sa fie perfecta pentru el si pentru noi. Si am avut in vedere cateva considerente clare:

(1) confortul copilului, cum se asaza in carucior. Am preferat sa mergem sa-l vedem si sa-l probam, pentru ca fiecare copil este diferit si are nevoi diferite. Al nostru, de exemplu, tine mult la bara de protectie din fata, ca ii place sa se agate de ea, sa vada mai bine in jur.

(2) sa aiba materiale de calitate, astfel incat copilul sa nu transpire excesiv, sa nu i se irite pielea etc. Si nici sa se rupa dupa primele 10 plimbari.

(3) sa fie usor. Inglesina (varianta folosita de noi anterior) avea 12 kg, ma rupea de fiecare data cand trebuia sa-l car, sa-l bag in portbagaj si sa-l scot.

(4) sa fie simplu de manevrat. Este esential, avand in vedere ce borduri gasesti in Bucuresti. Sau cu ce detexteritate trebuie sa eviti gropile si gunoaiele si masinile parcate pe trotuare. Am mai scris eu despre asta in trecut, spoiler alert: nu s-a schimbat nimic.

(5) sa fie compact. Usor de strecurat in portbagaj, impreuna cu alte bagaje. Usor de luat pe avion.

(6) sa-i asigure protectie buna si atunci cand vremea nu e deloc favorabila. Ca avem si un GB Qbit+ All City, care este genial vara, super aerisit, super usor, dar pe ploaie sau frig te cam lasa la greu.

Asadar, cu toate aceste criterii in minte, am inceput research-ul temeinic. Si eu m-am indragostit, pur si simplu, de Greentom, care intruneste cu succes toate criteriile de mai sus. Plus ca este, asa cum se lauda ei, the greenest stroller on planet earth. De ce? Pentru ca este confectionat integral din materiale reciclate, de foarte buna calitate. Cadrul este facut din polipropilena reciclata, o fibra elastica, extrem de rezistenta. Iar materialele textile sunt fabricate din PET reciclat, fiind folosite 74 de sticle provenite de la produse non-alcoolice. Da, am fost sceptica cand am citit asta prima data, dar pe cuvant ca textilele sunt de calitate si foarte rezistente.

Noi avem caruciorul Greentom Classic Upp, cu cadrul negru si textilele gri inchis. Ca am zis ca rezista mai bine la ”tavaleala”. Am fost plecati cu el prin oras, dar si la munte, si chiar in vacanta de iarna de la Strasbourg. Deci am avut vreme sa-l testam in mai multe conditii.

Si are misto urmatoarele chestii:

  • e foarte confortabil pentru copil; totusi, daca vreti o pozitie buna de somn in carucior, poate nu e cea mai buna optiune, ca nu se lasa sezutul complet, la orizontala; la noi nu este cazul, asa cum spuneam, Tudor nu doarme niciodata la plimbare.
  • este foarte usor, are doar 7 kg, deci reusesc sa ma descurc foarte ok cu el;
  • se manevreaza simplu de tot, chiar si cu o mana, si trece cu brio peste borduri, fara prea mult efort din partea mea;
  • se strange sub forma de carte, din maxim doua miscari; nu e nimic complicat aici, nu trebuie sa sincronizezi 3 butoane si sa faci 2 piruete ca sa reusesti treaba asta. Practic, se transforma intr-un patrat, foarte simplu de carat, chiar si in avion. Sigur, dezavantajul este ca trebuie sa dai bara de protectie jos, ca sa fie si mai compact, cu o forma regulata, sa-l poti ambala frumos.
  • am luat suplimentar pentru el o protectie de ploaie, care si-a dovedit utilitatea; cand am fost in Strasbourg a plouat destul de mult, marunt asa, si ne-am putut plimba cu Tudor fara nicio grija. Nu s-a udat, n-a patruns vantul inauntru, dar nici n-a ramas fara aer. Parea destul de fericit acolo, protejat de intemperii.
  • textilul se curata foarte usor, tapiteria este detasabila.
  • capotina este foarte generoasa, se deschide in 3 trepte, tine si de vant si de soare foarte bine. Descrierea oficiala spune chiar ca materialele asigura protectie UPF 50+.
  • la inceput, am avut emotii cu rotile, nu mi s-a parut mare branza de capul lor. Dar au facut niste zeci de kilometri deja, nu s-au tocit inca si pare sa absoarba din impact.

Ce nu e prea cool:

  • varianta pe care noi o avem nu este reversibila, copilul sta doar cu fata spre lume, nu si spre parinte; pentru noi nu este nicio problema, dar e bine de stiut treaba asta. Am vazut ca exista, insa, si modele de Greentom reversibile.
  • spatiul de depozitare de sub carucior este foarte mic. Pe mine nu ma deranjeaza cu nimic, ca nu tin acolo decat o minge, o sticluta cu apa si un pachet de servetele. Am vazut ca pe site-ul oficial exista spre comercializare si o geanta suplimentara, care poate fi atasata in spate, nu stiu daca se gaseste si la noi.
  • n-are suport de pahar/sticla, n-am vazut sa existe pentru el si nici nu stiu unde ai putea sa-l pui, sincer; recunosc, am simtit nevoia de cateva ori sa aiba, mai ales cand ma mai opream sa-mi iau si eu o cafea to go si mi-era greu sa ma coordonez cu toate, fara sa las paharul din mana. Altfel, sticla de apa o tin intre faldurile capotinei, ca sa fie la indemana.
  • sistemul de franare este pe o roata si ma enerveaza putin, ca se ridica cam greu. Am tendinta sa-l ridic cu varful pantofului, asa ca mi-am stricat niste perechi din cauza asta. :))
  • bara de protectie s-a zgariat destul de rau deja (il avem de vreo 9 luni), dar nici Tudor nu-i da pace deloc.

Una peste alta, eu l-as recomanda cu drag mai departe, pentru noi s-a dovedit ce trebuie. Poate fi gasit pe emagNichiduta si la Bebe Tei, din cate am vazut. Iar, ca bonus, cand nu-l mai folosesti, poti dezasambla componentele si-l poti recicla. Cat de tare e asta, totusi?

Las mai jos si cateva fotografii cu caruciorul Greentom, in diverse ipostaze.

Recomandare: căruciorul Greentom, Classic Upp. (review)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *